با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ دایی در مسکو؛ پرنده گلزن فوتبال دنیا لقب جدید شهریار
زیارت عاشورا
دایی در مسکو؛ پرنده گلزن فوتبال دنیا لقب جدید شهریار
برترین گلزن تاریخ ملی فوتبال جهان برای حضور در جام اسطوره‌ها وارد مسکو شد.

طرفداری- به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی که به دعوت مسئولان برگزاری جام اسطوره‌ها روانه مسکو شده بود، صبح امروز با استقبال گرم میزبان به فرودگاه مسکو رسید و با تشریفات خاص و اسکورت ویژه به محل اقامت خود رفت.

میزبانان در حالی به استقبال دایی آمده بودند که تصاویری از او و لباس تیم ملی ایران و باشگاه بایرن‌مونیخ نیز در فرودگاه نصب شده بود.

بر روی عکس‌ها جملات زیبایی نوشته شده بود که از جمله می‌توان به یکی از نوشته‌ها به زبان فارسی اشاره کرد که بر روی آن نوشته شده بود «پرنده گل زن دنیا تمامی ندارد».

گفتنی است علی دایی برای شرکت در جام اسطوره‌ها راهی مسکوی روسیه شده است.



تاريخ : شنبه 25 بهمن 1393برچسب:, | 6:59 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |
دایی به جام اسطوره‌های دنیا دعوت شد؛ شهریار همبازی، باجو، رودگولیت و کاناوارو!
 
علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان به تورنمنت بین‌المللی جام اسطوره‌ها به روسیه دعوت شد.

طرفداری- علی دایی به تورنمنت بین‌المللی جام اسطوره‌ها در روسیه دعوت شد.

مسئولان این تورنمنت که چند سالی است به میزبانی روسیه برگزار می‌شود و همواره میزبان بزرگان فوتبال دنیاست، در این دوره از علی دایی دعوت کرده تا به روسیه برود. در دوره‌های قبل هم چهره‌های شاخصی مانند گاتوزو، رودگولیت، به‌به‌تو،‌بوبیک، باجو، کاناوارو و ... در آن حضور داشتند.

میزبان در دعوتنامه خود با اظهار خوشحالی از حضور علی دایی در این تورنمنت او را یکی از چهره‌های افسانه‌ای فوتبال دنیا خطاب کرده که حضورش می‌تواند باعث بهتر شدن تورنمنت شود.

دایی که عنوان برترین گلزن ملی جهان را یدک می‌کشد در فهرست بزرگانی که فیفا به مسئولین برگزارکننده این تورنمنت معرفی می‌کند قرار دارد و حضور او در کنار بزرگان فوتبال جهان می‌تواند اعتباری برای فوتبال ایران باشد.

به نقل از فارس، برگزارکنندگان تورنمنت در دعوتنامه ارسالی از علی دایی این چهره را موتور گلزنی فوتبال و شکارچی دروازه‌ها لقب داده و اطمینان دادند گلزنی‌های او در این تورنمنت خاطرات دوران بازیگری و گلزنی‌هایش را برای علاقمندانش زنده خواهد کرد و به این رقابت‌ها شور و هیجان خواهد بخشید.



تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:, | 8:17 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |

وقتی شرایط به گونه ای می شود که برای توصیف ورزشی به نام فوتبال از لفظ و عبارت «صنعت - ورزش» استفاده می کنیم، ناچار به قبول این واقعیت هستیم که صنعت نیاز به پول دارد و پول هم که همیشه دست سرمایه داران است.

مجله همشهری تماشاگر - شاهین تهرانی:

ندیمی غیر منسوب الی شیء من الحیف/ سقانی مثل ما یشرب کفعل الضیف بالضیف/ فلما دارت الکأس دعا بالنطع و السیف/ کذا من یشرب الراح مع التنین بالصیف

حریف من ستم نمی کند/ به مانند آنچه خود می نوشید مرا نوشانید چنانکه میهمانی با میهمانان دیگر کند/ چون دوری از جام گذشت شمشیر و سفره مخصوص سر بریدن خواست/ و چنین باشد سزای کسی که با اژدها در تابستان هم پیاله شود!

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, | 8:57 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |
كفش‌های چرمی مناسب ترین جنس كفش است، زیرا انتقال هوا بین پوست و خارج از كفش برقرار می‌شود. اما كفش‌هایی كه جنس آنها صد درصد پلاستیك است باعث ایجاد عرق در پا شده و با جلوگیری ازجریان هوا زمینه بروز اختلالات و ناهنجاریهای پوستی فراهم می شود.
دكتر فرزانه تركان متخصص طب فیزیكی و توان بخشی با بیان این مطلب گفت: كفش راحت، كفشی است كه دارای ارتفاع مناسب بوده و پا در كفش احساس راحتی كند. معمولا نباید كفه كفش سفت بوده و فشار را فقط به یك نقطه منتقل كند.
وی درباره بهترین شكل و نرم كفش گفت: توزیع یكسان وزن بدن به جلو و عقب پا بهترین شكل كفش می‌باشد البته كفش‌های پاشنه بلند باعث انتقال بیشتر وزن به جلوی پا ‌شده و توصیه می‌شود كه به مدت طولانی درطول روز استفاده نشود.
دكتر تركان با اشاره به استفاده از كفش‌های لژدار كه ارتفاع كفه كفش از قسمت پاشنه تا پنجه پا ادامه دارد و اختلاف آن یك تا دو سانت نیست، اظهار داشت: معمولا نوك باریك و پاشنه بلند كفش‌ باعث انتقال وزن بدن به جلوی پا و تغییر شكل درانگشتان و بیرون زدگی استخوان پا به خارج می شود.
وی ادامه داد: تداوم در استفاده از این كفش‌ها باعث جمع شدن استخوان پا شده و به طرف مخالف كشیده می شود.این ناهنجاریها معمولا دردهای ناراحت كننده‌ای را درافراد ایجاد ‌می كند كه تغییر شكل استخوان پا برگشت ناپذیر است و در نتیجه فرد مجبور به پوشیدن كفش سفارشی می‌شود.
این متخصص طب فیزیكی و توانبخشی با بیان اینكه بر خلاف تصور مردم به خصوص زنان كه صندل و دمپایی را راحت ترین كفش می‌دانند، كفش‌ مناسب كفشی است كه كاملا پا را در برگیرد، توصیه كرد كه خرید كفش حتی الامكان در ساعات بعد ازظهر كه پا به بزرگترین حجم خود رسیده انجام شود. زیرا تورم و افزایش حجم عضلات پا در بعدازظهر در بزرگ ترین حالت آن است.
وی با بیان اینكه بیشترین دردها و ناراحتی‌های كمر و پا به خاطر كفش نامناسب است، تصریح كرد: در مجموع تنها درصد بسیار كمی از كفش‌ها استاندارد هستند و معمولا از نظر جنس، مدل، قرارگیری پاشنه ونحوه توزیع وزن مناسب نیستند اما متاسفانه بیشتر مردم از كفش‌های روتین استفاده می‌كنند.
تركان با اشاره به كفش‌های ورزشی و یا شبیه اسپرت كه راحت ترین كفش‌هاست، اعلام كرد: كفش‌های چرمی مناسب ترین جنس كفش است، زیرا انتقال هوا بین پوست و خارج از كفش برقرار می‌شود. اما كفش‌هایی كه جنس آنها صد درصد پلاستیك است باعث ایجاد عرق در پا شده و با جلوگیری ازجریان هوا زمینه بروز اختلالات و ناهنجاریهای پوستی فراهم می شود.
وی با بیان اینكه نباید كفش را بدون جوراب پوشید، گفت: جوراب‌ها باید نخی باشد چون كه باعث تسریع در انتقال هوا می‌شود. همچنین نباید پا به مدت طولانی در كفش قرار گیرد حتی كفش‌هایی كه خیلی راحت هستند.
دكتر فرزانه تركان درباره نرمش‌ و جابه جا كردن عضلات برای رفع خستگی پا اظهار داشت: این حركات باعث جریان خون به نقاط مختلف پا می‌شود كه می‌توان مچ پا را به سمت بالا كشید و نگه داشت. تكرار این حركات باعث می‌شود تا ورمی كه در قسمت‌های پا ایجاد شده كمتر شده و سیستم پمپاژ و انتقال خون به قسمت قلب جریان پیدا كند.
وی در پایان توصیه كرد: مردم بیشتر از آن كه به زیبایی كفش توجه كنند باید به راحتی كفش اهمیت دهند.
منبع :سایت آفتاب




تاريخ : شنبه 22 آذر 1393برچسب:, | 16:45 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |
صفحه قبل 1 صفحه بعد